Friday, July 20, 2012

La Senza ile yaz


İç çamaşırında moda sanıyorum ki La Senza'dan sorulur. Her sezon çizgilerini beğendiğim markanın 2012 ilkbahar- yaz koleksiyonunda çok renkli ve şirin modelleri görüyoruz. Spor çamaşırlarda dantel ne arar diyenler için La Senza'ya göz atmalarını tavsiye edeceğim. Zira dantelli ama rahat ve spor modellerle ancak La Senza mağazalarında karşılaşabilirsiniz. Bu sezonun en çok dikkat çeken koleksiyonu ' Perfect Me' yi ayrıca incelemeyi unutmayın.

Bu arada La Senza'yı sadece iç çamaşırı olarak nitelendirmek yanlış olur. Evet en sevdiğimiz ürünleri belki iç giyim üzerine olanlar, ancak pijama takımları, çoraplar, terlikler, aksesuarlar, kozmetik ürünleri de La Senza mağazalarında bulabileceğiniz ürünler.

Katalog çekimlerini 1989 Letonya doğumlu bir güzelle, Ginta Lapina ile gerçekleştirmişler. Ancak bu katalogdaki fotoğraflar yerine markanın 'moda raporu' başlığında hazırladığı kozmetik-çamaşır-aksesuar kombinlerini sizinle paylaşmak istiyorum. Ve son bir not, La Senza mağazalarında şu ara güzel bir indirim ve promosyonlar mevcut. Yazıyı okuduktan sonra almaya karar vermişseniz, acele edin derim.

































































En sevdiğim: aynadaki kendim'in facebook sayfasını, www.facebook.com/ensevdigimaynadakikendim beğenerek de blogumu takip edebileceğinizi hatırlatarak görüşmek üzere diyorum...

No comments:

Post a Comment